piątek, 11 listopada 2016

SAŁATKA Z GRZANKAMI

Z wczorajszego obiadu zostały kotlety z kurczaka, więc wpadłam na pomysł żeby je wykorzystać do sałatki. W lodówce miałam trochę warzyw które polałam jogurtem naturalnym z dodatkiem majonezu i odrobiny musztardy. Z chleba zrobiłam grzanki i posypałam po wierzchu. Pycha....
 :)



SKŁADNIKI:



ok. połowa sałaty lodowej lub innej

1 pomidor
1 ogórek
połowa czerwonej cebuli
2-3 kotlety drobiowe
ok.3 łyżki jogurtu naturalnego i majonezu
troszkę musztardy
sól, pieprz do smaku
2-3 kromki chleba 
olej


WYKONANIE:



Wszystkie warzywa dokładnie myjemy i kroimy na mniejsze części, mięso też kroimy. Układamy w salaterce. Mieszamy majonez z jogurtem, musztardą i doprawiamy do smaku. polewamy sałatkę. Rozgrzewamy olej, chleb kroimy w małą kostkę i smażymy z wszystkich stron, przesypujemy na talerz do wystygnięcia. Grzanki posypujemy bezpośrednio przed podaniem. Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz